Thursday 19 December 2013

JOM MENJANA INCOME DENGAN STG..!!

Entry sebelum ni saya ada sebut tentang kursus yang saya attend sewaktu di Penang so entry kali ini saya akan cerita sikit sebanyak apa tentang kursus yang saya hadiri.

Dengan kenaikan kos hidup pada masa sekarang membuatkan semua orang akan tercari-cari site income yang membantu. Begitu juga saya, saya terfikir "sekarang usia saya 24tahun, dengan gaji sekarang memang cukup untuk saya tapi untuk keluarga saya akan datang?? oh.. saya perlu lakukan sesuatu di usia sekarang" Alhamdulillah, Allah seolah-olah mendengar kata hati saya apabila kakak kepada  kawan saya dan sekarang merupakan share partner saya ajak saya join bisnes online untuk buat part time. gila taknak????

Dan dari sinilah telah mengubah hidup saya 360 darjah..!!!

STG ( Smart Tycoon Group dalam bahasa melayu kumpulan hartawan pintar)

STG adalah group bisnes yang sangat best..!! kenapa saya kata best.. sebab bisnes saya bukan sahaja di jaga oleh saya sendiri tapi seolah-olah di jaga oleh mentor saya. Ya.. dalam STG ni kami serapkan gaya "berniaga dalam TEAM". Dan saya diberi seorang mentor (Mereka yang telah berjaya dan mencapai income 5angka dalam bisnes untuk guide mereka yang baru join). Kalau fikir logik akal ada ke orang yang dah berjaya nak buang masa layan kita?? tp dalam STG ni tiada yang mustahil. Kerana itu tagline kami "terpaksa kaya & berjaya" sebabnya kami di paksa oleh mentor untuk tidak putus asa, untuk rajin berniaga dan paling best untuk ajak orang lain sama-sama kaya dan berjaya...!!

with mentor siti yang sangat best dan sporting..!!
Bukan saya dapat mentor sahaja malahan dapat seminar FREE untuk mem"brainwash" otak yang tak pandai berbisnes ni supaya yakin diri sendiri yang saya mampu untuk berjaya dalam bisnes..!! yang paling best sekali seminar ni ada orang hebat yang join iaitu Dr Shukri Abdullah, seorang pakar motivasi. Dia join bukan sebagai penceramah tapi sebagai orang yang mendengar ceramah. Hebatkan?? sangat humble dalam menuntut ilmu.

ambil gambar dengan harapan dapat serap energy hebat beliau. hehehe

ANDA BERANI..????

Sekitar seminar mempositifkan diri yang saya dapat join FREE ni memang banyak ilmu yang di share antaranya berbisnes dengan menjadikan facebook mesin ATM. memang best..!! enjoy dengan gambar-gambar ni yaa..






So berminat nak join saya?? nak jadi bisnes partner saya..? boleh contact saya terus kat facebook saya ( klik disini ) boleh cerita panjang-panjang nanti.. 

# hopefully enjoy dengan entry ni...!!!

No comments:

Post a Comment